Publicitat

Els dominicals del passat diumenge d'El Pais i El Periodico, suposo que amb els altres també, anaven embossats amb una publicitat de xiclets a mes d'un paquetet d'aquest producte. Varies coses m'han vingut al cap. Primer que res em va sobtar que una marca de xiclets tingui la suficient capacitat econòmica per portar a terme una campanya tant costosa que no solament esta en el valor de la publicitat en si, sinó amb el mateix producte que regala, encara que si la comparem en una campanya a la televisió d'uns quants dies, segurament no hi hauria color, el que no se és l'efectivitat de cadascuna. Per una altra part, trobo que l'embolcall que amaga el suplement i els xiclets te un cost a mes de per a l'empresa també per al medi ambient i la societat per la quantitat tant immensa de bosses que han d'anar directament a la brossa sense mes utilitat, ni tan sols, en el meu cas al menys, de llegir res de la propaganda. Mes enllà del primer impacte al veure la portada. To això, a mes, en uns moments en que es fan campanyes per tal deixar d'utilitzar les bosses "camiseta" dels supermercats.
També trobo una mica contradictori que l'anunci de la contraportada del suplement no pugui ser vist fins que es treu la bossa i que per tant per una part de la seva efectivitat, en canvi, curiosament si que han tingut en compte posar la portada del suplement a una cara de la bossa. Coses de la publicitat, que, segurament el que ho ha fet, en sap mes que jo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Mitjans públics ( i concertats ? )

Que pagui més qui més té

Veritat, posveritat...