Bancs, caixes: mal menor?, o necessari?


Fa uns dies vaig rebre una trucada d'aquestes que et parteixen el dinar pel mig, a les 2 i quart.
Com de costum, la persona que et parla, que acostuma a ser dona (nomes constato) i que ho fa des de ves a saber on, s'identifica amb nom i cognom, els qual, quant ha acabat de soltar-te la primera parrafada ( sovint llegint-la ) tu, ja no te'n recordes del seu nom i molt menys del cognom.
En aquesta ocasió la trucada era en nom d'una caixa de la qual soc client o esquifit dipositant, el motiu era per si acceptava que em fessin unes preguntes, jo, "corazon de buen alma" i a pesar de la gana, vaig dir que si. Les preguntes, com sempre en aquest casos, son per a que puntues de 0 a 10 de pitjor a millor i del tenor..."Esta satisfet amb l'aspecte de l'oficina? , "Es ben atès?, "Nota que el personal s'esmerça en l'atenció? i algunes per l'estil, les quals podríem acceptar com a lògiques de cara a aconseguir ( si es fa cas dels resultats ) una millora amb el servei. Amb el que discrepo radicalment es amb unes altres d'aquestes característiques... "Es ben aconsellat en les seves demandes?, "Troba resposta als seus dubtes? etc.. Lògicament la meva resposta en aquest cas no podia ser una altra:...... Si parlo per mi, afortunadament o desgraciada, en faig poques de preguntes, però en general com s'ha d'estar satisfet de la resposta que pot donar un empleat, ( no d'aquesta, de qualsevol entitat ) ni del director, ni del director general!!! En els moments que vivim quantes persones no hi han que poden donar exemples d'un assessorament o resposta nefasta per part de qualsevol empleat presumptament informat si fa nomes sis mesos et podien dir tranquil·lament: " Si, si, ara es l'hora, compra". "Si, inverteix en borsa". Ara, si després no funciona a mi no em digues res.
Això si, a ells jo no els puc aconsellar sobre com han d'invertir els meus diners i a qui els han de deixar.
En canvi hi han unes preguntes que no et fan: " Esta satisfet amb l'interes que li donem?. Esta content de les comissions que li cobrem per l'us de la targeta? .Que li sembla que li cobrem per aquests motius al temps que moltes d'aquests coses afavorixen que disminueixin els nostres costos? ( caixes automàtics= menys treball a finestreta). "Se sent ben tractat quant veu que als que protesten per les comissions o poc interes al compte corrent, si li dona solució, i a vostè no?. "Creu encertat que canviéssim cada dos per tres el director de la sucursal, independentment que els clients estiguem contens amb ell"?.
Espero la pròxima trucada i que al full de les preguntes hi hagi un apartat per a comentaris, no nomes quadradets per a posar un numero o una creu. Sta. innocència..........

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cargol de mar

Infraestructures: Promeses i compromisos

Baldana