Em sento escriptor


Els títols que poso sovint als meus escrits, com mana la mes elemental i mínima estratègia, intenten ser originals per tal de cridar l'atenció d'aquell hipotètic lector que circumstancialment o no aparegue per aquí; es per altra part, el que acostumen a fer els diaris amb l'objectiu d'atrapar al lector, aquests, inclús alguna que altra vegada porten tant lluny la filosofia del títol que el que diuen a l'escrit no correspon exactament amb el titular. En aquest cas, però, apart de complir amb el primer objectiu de flaix cridaner, compleix ( a mitges ) amb el rigor necessari, així, el titular intenta reflectir el que es diu aquí.
Dic que compleix a mitges en tant que si be es cert que em sento escriptor, aquest sentiment no correspon literalment a un estat de persona que escriu i per tant es escriptor que, dit així mateix, a part de pedant, seria incert i pretensiós. Em sento escriptor en la mesura que he entrat al bloc, allí on diu " nou escrit ", amb la intenció de fer anar una mica el teclat per tal d'actualitzar-lo sense saber gens ni mica de que, sobre, ni de qui escriure; i vet aquí que he pensat: Em sento escriptor: Estic davant del paper en blanc (teclat) i no se que escriure. .....Com diuen molt sovint que els passa als escriptors ( els de debò ).
Sera símptoma de síndrome d'abstinència blocaire!!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Infraestructures: Promeses i compromisos

Tolerància i respecte