"No m'interessa"


Quan algú, normalment en hores de dinar o sopar, et truca a casa i t'ofereix algun servei i tu li dius " No m'interessa "; com s'acostuma a dir, quina part del " no m'interessa " deu ser la que no entenen? . El " no m'interessa " ho dic quan l'actitud no és el suficientment amable, però quan l'interlocutor/a si que ho es, hi anteposo " ho sento....". Pos ni en aquest cas l'actitud és la de plegar veles i acomiadar-se.
Evidentment la feina del que truca és fer el pesat, insistir i intentar captar un nou client o, si és el cas, fidelitzar-lo etc. però tant i tant s'ha d'insistir? Aixo si, hi ha unes quantes reaccions que no fallen mai. Una seria, "Ai, fill meu, estem a l'atur", l'altra: " ho sento però no estan els senyors " , també en una vessant més catxonda : " Com es nota que no ha consultat el llistat de morosos" . Una vegada en vaig fer servir una que va fer efecte immediat, va ser a traves del mòbil i m'oferien canviar de companyia ( d'aquestes n'hi ha moltes ), la trucada era de Movistar, nomes va calgué que digues: " ho sento però resulta que treballo a Vodafone ".
També hi ha qui opta per penjar automàticament sense deixar ni acabar que et plantegen el que volen, home aquesta em sembla massa dràstica. Ara, és la més expeditiva i segura.

No cal dir, però, que qualsevol que ens toques fer aquests tipus de trucada, poc més o menys, faríem el mateix.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Infraestructures: Promeses i compromisos

Tolerància i respecte