Mercè Lleixà

Trista noticia per acabar un dia festiu com el d'avui.
Ha mort L'actriu roquetera Mercè Lleixa.
Descansi en pau. Aquesta es la ressenya que n'ha fet el 3/24:

L'actiu Mercè Lleixà ha mort aquest divendres a Barcelona víctima d'un càncer. Tenia 49 anys. Amb un llarg currículum en el món del teatre, va fer-se popular entre el gran públic pels seus papers a les sèries "Nissaga de poder", "Laura" o "El cor de la ciutat". Va treballar sota les ordres de Ventura Pons, el 1991, a "Què t'hi jugues Mari Pili?". Llicenciada per l'Institut del Teatre, va formar part de diversos muntatges. L'últim va ser "La Colometa", al Teatre Nacional de Catalunya.

Nascuda a Roquetes va aconseguir fer-se un lloc en el món de la intepretació als anys vuitanta, poc després de llicenciar-se. El gruix dels seus treballs són al damunt d'un escenari amb més d'un quinxeza d'obres, com "La cantant calba", "Valentina" o "Les dones sàvies".


De la mà de Ventura Pons, a la pel·lícula "Què t'hi jugues Mari Pili?", va obtenir el Premi Nacional de Cinema i el de l'Associació d'Actors i Directors de Catalunya. La seva última intervenció a la gran pantalla com a protagonista va ser a "El Kaseron", estrenada fa només una setmana, i digida per Fele Martínez.

foto de l'Avui

Comentaris

bajoqueta ha dit…
Una notícia molt trista... No ho sabia que estava malalta... Estava mirant els lletrerets del 324 i m'he quedat de pedra, he pensat que no era ella, però si :(
marta ha dit…
La meva mare tb està malalta de leucèmia. Acompanyo a la mare a l´hospital un cop per setmana. Un dia la vaig veure en cadira de rodes i vaig pensar : " ÉS ELLA?",
i si ho era. L´he vista cada setmana i no m´ho podia creure. L´últim dia que la vaig veure anava a,n cadira de rodes, estava molt enfonsada i es trobava molt malament.Mai li vaig dir res, però cada dijous esperava veure-la. Ja no la vaig veure més i ara sé el perquè.
Ho sento tant!Perquè des de la distància, per a mi era una actriu, jove i malalta a qual admirava molt!

La vida és injusta.
Molt suport a la seva família perquè sé sense saber- ho que també han patit molt ja que aquesta malatia l´ha estic vivint amb la meva mare malalta.

Marta
bajoqueta ha dit…
Marta, doncs molts ànims amb la teva mare i esperem que es pose bona :)
ximo ha dit…
No cal dir que faig meus els desitjos de bajoqueta, Marta.

Entrades populars d'aquest blog

Infraestructures: Promeses i compromisos

Tolerància i respecte