![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgY8swSdc_w3auFwO2mWk5aXXQQ-mPryzht58tQKHpV56MX24WcAp-0WmFKUB_WjC2A29RUupkJpc_2ffUUau1iZFnSfeTC8o0PrUS1XNJta3ElhjCL6ruuBrW3gVGTk_lMX6VV_04pAC_0/s320/DSCF0409.JPG)
Sembla ser que a l'Hospital de Tortosa s'ha implantat un nou sistema informàtic i aquest fet esta provocant innumerables queixes d'usuaris que es veuen afectats amb les seues visites i/o proves programades amb anterioritat. Es lògic que qualsevol nou sistema de treball comporta una adequació del personal a la nova situació, ara, que això repercuteixi de la manera que ho esta fent en els pacients, no es de rebut. Se d'alguns casos, de visites ja post-posades, que es tornen a programar per a mes enllà d'un mes en relació a l'ultima data. Lògicament la persona que comunica el canvi no te cap responsabilitat i es limita a fer el que li manen. Tampoc s'entén que, mes clarament que menys, el mateix personal et convida: a) acudir a l'atenció de l'usuari i denunciar-ho i b) anar a urgències, no se si com un desig interior mal dissimulat de que es col·lapse i algú li done solució.
Al comú dels assalariats, que els afecta l'estatut dels treballadors, en un moment donat poden veure's obligats per raons de força major ( accidents, puntes de feina extraordinaris etc.) a fer hores extra i fer front així a la demanda o necessitats de l'empresa. Desconec si l'estatut de la funció publica també ho contempla, però el que es evident, es que si no es així, ho hauria de ser; o això, o posar mes personal, encara que sigue de manera eventual, per a resoldre la problemàtica puntual i no traslladar el problema al sofrit i contribuent usuari.
Comentaris